Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

sobota, 19 listopada 2011

full of wool!

Cóż, nie będę walczyć ze wszystkim dookoła, oszukiwać sama siebie, że jesień wciąż trwa i odwlekać w dalszym ciągu  pogodzenie się z faktem nadejścia zimy. Stało się. Koniec. Kropka. Warto się więc zaopatrzyć w wełniane swetry. Choć drapią jak szalone, za żadne skarby z nich nie zrezygnuję! Ciepełko, które mi gwarantują w mroźne dni jest niezastąpione. Oprócz swetrów z tego materiału oczywiście jako ocieplacze będą mi służyć tej zimy skarpety, zakolanówki, rękawice oraz buty- mianowicie UGGi, które wczoraj do mnie dotarły, i mimo baardzo wszechstronnych opinii na ich temat, myślę, że tak samo jak kilka sezonów do tyłu buty tego typu będą moimi faworytami w zimie, nie tyle z powodów wizualnych co praktycznych, ale o tym w innym poście ; )











sweter/jumper; opaska/band- H&M
zakolanówki/overknee socks- Cubus


;**

11 komentarzy:

  1. sweter i zakolanówki przeboskie, razem przefantastycznie wyglądaja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter i oczywiście buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw zasadniczo mało praktyczny patrząc na pogodę za oknem, stał by się praktyczniejszy, gdybyś przekornie założyła czarne rajstopy i zamiast tych wełnianych zakolanówek zwykłe czarne z kokardką, ale to tylko taka luźna sugestia, bo sweter sam w sobie oceniam bardzo wysoko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ La Pocher- zasadniczo masz rację. To jest oczywiste, że nie wyszłam tak na mróz i że rajstopy były do tego zestawu dodane ;) co do zakolanówek z kokardką to chętnie, ale te są cieplejsze ((;

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny set! Rewelacyjny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały sweterek, wygląda na mięciutki <3
    Dzisiaj rozpoczął się u mnie konkurs, do wygrania ręcznie wykonana biżuteria :) Jeśli masz ochotę to zapraszam tutaj

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie, super buty<3

    OdpowiedzUsuń
  8. wspanialy sweter i kolanowki,az mi sie cieplej zrobilo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski "wełniak" :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3